אני פוגשת מגוון תלמידות ותלמידים. לכל אחד ואחת יש מסע משלו/ה.
לעיתים המסע הוא של תלמידה מבוגרת שלמדה בתור ילדה נגינה על חליל צד ורק עכשיו מצאה את הזמן והאומץ אולי, לנגן כמו שצריך.
במקרה אחר אני פוגשת כלכלן בכיר, שעם מעמדו הרם, הוא סוחב עם עצמו תסכול על חוסר מימוש במוזיקה. תוך כדי המפגשים אנחנו מבינים יחד שהוא רוצה שמוזיקה תהיה חלק מחייו. הוא רוצה לכתוב שירים ולהכיר תוכנה מוזיקלית איתה הוא יוכל להפיק מוזיקלית את השיר הבא. זה המסע שלו. ואז מגיעה תלמידה בת 11 שלומדת בבית ספר לאמנויות, לוקחת חלק בתזמורת בית הספר אבל סובלת מקושי להתמיד ולהתמסר וגם איתה אני עושה תהליך שהוא גם רגשי (כמו ברב המקרים) לברר איתה מאיפה נובע הקושי ולשחרר אותה לנגינה ותחושה שהנגינה זו משהו שהיא בוחרת בו ולכן היא יכולה להתמסר אליו.
כמו שאמרתי. לכל אחד מסע משלו/ה.
גם אני עברתי מסע פתלתל של חיפוש כדי לדייק מה אני ומה הדרך המדוייקת ביותר שלי לבוא לידי ביטוי כמוזיקאית. אחרי הוצאת שלושה אלבומים של מוזיקה מקורית, אותם הלחנתי, כתבתי, בהם שרתי ואת חלקם הפקתי מוזיקלית. היום אני מופיעה, עובדת על האלבום הבא ועוסקת בהלחנת מוזיקה לסרטים ולמדיה. המסע כל הזמן ממשיך...
אני מזמינה אתכםן למסע שלכםן!